Nu e de klart

Va härligt, det är äntligen över. Det blev en flicka. Molly 4010 g och 50 cm lång. Hur söt som helst.
Jag é mormor för andra gången. Tänk va mycke söta grejer man kan köpa nu i rosa och massa andra färger. Det kan bli hur dyrt som helst.

Frida och Andreas och Molly mår bra alla tre. Andreas hade en riktigt elak huvudvärk men fick stanna på sjukhuset så bara han får sova och ¨får mat så blir det säkert bra.

Nu skall vi återgå till vårt nya kost och träningsprogram.

Började morgonen med intervallträning i 20 minuter. Därefter havregrynsgröt. Glömde proteinet men det är inget att göra åt. Var nere och gjorde avtryck för mina inlägg. Det kostade 2000:- och det hoppas jag att det är värt. Dom är klara den 23/3. Vi handlade dessutom nya träningsskor och kläder till oss jag och Conny.
Som ni ser ¨går vi in för detta till100%.
Vi skall äta 6 gånger/dag så idag blev det
Gröt
Skinka,melon,tomat
Tonfisk med pasta och Malins sallad.
Lövbiff, potatis, Malins sallad
1 banan, 1 shake
ett mål är kvar och det lutar åt gröt.
Jag körde ett bodytoning extreme pass och det var grymt jobbigt. Jag tror att jag fortfarande är lite hängig. Förkylningen vill inte bryta ut, den vill inte heller ge med sig. Jag har fortfarande lite huvudvärk. Det gäller att dricka och äta ordentligt.
Nu måste den försvinna så att jag kan köra järnet.
Skall träffas på lördag för att få all träning klar för oss. Jag skall köra ett intervall pass på lördag morgon före jobbet om jag orkar.

Ska koka gröt med lite finhackat äpple i blanda med riktigt mycket kanel och njuta. Tänkte rulla några skinkskivor runt gurka och smaska på, det blir mumma. Sedan skall vi sova som grisar hela natten. Imorgon är det vila, det är det viktigaste, underbart.

Börjar jobba klockan 11 imorgon, allt för att få sluta 13.45 på lördag för att inte missa träningsgenomgången.

Tills vi hörs 
S O D

Puss o tjingeling 


Kommentarer
Postat av: Fia

Shit va duktiga du å guben är, skickar massor va kraftkramar :)

Nu kom jag på vad man kunde ha i gröta mer som skulle va bra å gott, några valnötter. Har för mig att dom sänker kolestrolet å vad mer kommer jag inte ihåg kanske du vet? Variation e ju bra.

Kämpa på !

Det skall jag göra idag, spela hockeymatch, mammorna mot barna hahaha, 2 X 15 min. Håll tummarna att jag inte skadar några vitalare delar ;)

Kram kram

2009-03-07 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0